wtorek, 19 maja 2015

UWAGA, UWAGA, UWAGA!

Bardzo dawno nic nie dodawałam, jednak ostatnio zaczęłam się poważnie zastanawiac nad tym blogiem. Postanowiłam zacząc pisac tę historię od nowa. Wiem, może brzmi to dziwnie, jednak planuję zmienic trochę fabułę, może bohaterów i wziąc się za to na poważnie. Jak tylko założę nowego bloga, poinformuję was na tt (@donkeyloveshazz). Dziękuję, że czytaliście moje wypociny, postaram się jak tylko mogę, żeby nowe GIVE MI LOVE było lepsze. ;) Kocham was, Wanessa.

3 komentarze:

  1. O NIE!!! Uwielbiam give me love ;( Ale życzę ci powodzenia kochanie, daj znac gdy znow zaczniesz pisac :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę w to uwierzyć że to dzieje się naprawdę!1!!11 :(((((((((((
    Ale obiecuję że będę czytać twoje kolejne wypociny, ponieważ po tak świetnej historii Jess, Harryego i Nialla, kolejna historia może być tylko lepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mam nadzieję że nowe ''Give me love'' będzie jeszcze lepsze (o ile to wgl jest możliwe)
    Gorąco cię pozdrawiam i liczę że wraz z nową historią odniesiesz sukces!!!!!!!!!
    Kc ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę cię za to, że konczysz z give me love :( To jedno z najlepszych ff jakie czytałam w moim skromnym 2 letnim życiu czytania ff. Będę czytac każdą twoją historię, bo świetnie piszesz. Cóż zrobic, tylko życzyc weny. x

    OdpowiedzUsuń