poniedziałek, 19 stycznia 2015

Liebster Blog Award.

Więc na prawdę nie spodziewałam się nominacji, a dostałam 2 i bardzo dziękuję.

Pytania i odpowiedzi :
1. Ile masz lat?
26 stycznia kończę 16.
2. Ulubiony sklep?
Zara, H&M
3. Ulubiona piosenka?
Ostatnio Demi Lovato "Nightingale"
4. Ulubiona książka?
"Gwiazd naszych wina", "Szukając Alaski"
5. Ulubione Fanfiction?
http://baby-im-a-sinner-pl.blogspot.com
http://redemption-pltlumaczenie.blogspot.com
6.Którego chłopca z One Direction chciałabyś poznać najbardziej?
Mam słabośc do Harry'ego. :)
7. Co jest twoją pasją?
Zdecydowanie muzyke, uwielbiam śpiewac.
8. Czy twoi znajomi/przyjaciele/rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
Moje przyjaciółki i siostra wiedzą. (I mam nadzieję, ze czytają :))
9. Czy coś się zmieniło od kąt prowadzisz bloga?
Pisanie zajmuje mi duzo czasu, nie dodaję rozdziałów zbyt często, bo zwykle własnie brakuje mi czasu. Teraz wiem ile blogerki siedzą nad pisaniem i zdecydowanie doceniam kazdą wolną chwilę, którą mogę na to poswięcic.
10. Co cię inspiruje do pisania?
Myślę, że to, że sama jestem ciekawa co wydarzy się dalej u moich bohaterów, prawda jest taka, ze sama żyję tą historią.
11. Czy masz jakieś zwierzątko?
Mam 2 koty.
12. Ulubiony dzień tygodnia?
Piątek i sobota.
13. Jakiego zespołu/wykonawcy muzycznego nienawidzisz i dlaczego?
Myślę, że nie ma takiego zespołu/wykonawcy. Podziwiam każdą osobę, która tworzy coś sama.
14. Jaki zapach najbardziej lubisz?
Uwielbiam One Direction You&I.
15. Co byś zrobił/zrobiła gdybyś był/była niewidzialny(a)?
Pewnie wkradłabym się na koncert idoli. :)
16. Do jakiego kraju chciałbyś/chciałabyś pojechać?
Anglia.
17. Masz rodzeństwo?
Tak, 2 siostry i brata.
18. Jeżeli mógłbyś/mogłabyś zmienić coś w sobie, to co to by było?
Zdecydowanie zmieniłabym swoją figurę...
19. Jaką sławną osobą chciałbyś/chciałabyś być na jeden dzień, jeżeli byłoby to możliwe?
Demi Lovato, chłopaki z 1D lub Jake Bass. :P
20. Masz jakieś ulubione powiedzenie, cytat. Jeśli tak to jakie? 
"Rzeczy się zmieniają, ludzie się zmieniają, ale ty bądź zawsze sobą. Zostań prawdziwy dla siebie, nie poświęcaj siebie dla kogoś" - Zayn Malik.
21. Co byś zrobił/zrobiła gdyby pozostało ci 24h życia?
Prawdopodobnie nie robiłabym absolutnie nic, lub poszłabym się najeśc. :)
22. Jakie jest twoje największe marzenie?
Wow, jest ich na prawdę wiele. Między innymi odwiedzenie londynu, czy koncert One Direction.
__________________________________________________________________________________
Dziękuję za nominację :
http://ff-niallhoran.blogspot.com
http://dreams-of-the-future-fanfiction.blogspot.com

Pytania ode mnie:
1. Jak masz na imię?
2.Kto jest twoim idolem?
3. Jakie są twoje zainteresowania?
4. Jaką moc chciał/abys posiadac?
5. Gdybys mógł/mogła spędzic jeden dzień z jakąś sławą, kto by to był? 
6. Ulubiona piosenka?
7. Ulubiony film?
8. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisac?
9. Ulubiona pora roku?
10. Wolałabyś spędzic cały dzień z Seleną Gomez czy minąc na ulicy Arianę Grande?
11. Masz rodzeństwo?

Nominowane blogi:
1. niall-laura.blogspot.com 
2.  stay-with-me-fanfiction.blogspot.com 
3. Angels to fly - Harry Styles fanfiction
4. Rock Me | Niall Horan Fanfiction
5. this is not possible baby

____________________________________________________________________________________

Ps. Jestem w trakcie pisania rozdziału :)

2 komentarze:

  1. No właśnie miałam się zapytać kiedy nowy rozdział xd pozdrawiam i czekamm..
    @CALM_Mym_Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam teraz urwanie glowy w szkole, ale postaram sie dodac w weekend. Pozdrawiam :) x

      Usuń